Интерактивен формуляр за контакт


Use our interactive contact form to find the answer to your question or to come in contact with us!

 

Регистрирах връщането на пратката си, но забравих да разпечатам етикета за връщане. Какво да правя сега?

Върнете се на линка https://www.motleydenim.bg/return/ където сте регистрирали връщането на вашата пратка. Въведете номера на вашата поръчка и имейла, и кликнете върху „Следваща стъпка“. След това ще видите съобщение на екрана, че връщането вече е регистрирано за тази поръчка. В това съобщение има линк, където можете да разпечатате етикета за върната доставка.

Получихте ли/Къде е върнатата пратка?

Ние изпращаме поръчки в цяла Европа от централния ни склад в Естония и всички върнати пратки се изпращат обратно до същия централен склад, преди да бъдат обработени. Транспортирането на връщанията е по-бавно от доставката на поръчки, тъй като в повечето страни върнатите пратки се събират на място и се изпращат обратно в нашия централен склад веднъж седмично. В условията за връщане www.motleydenim.bg/uslovia-za-vrsane-i-zamana/ можете да видите очакваното време за връщане на пратката за вашата конкретна държава. Можете сами да проследите връщането, като използвате кода за проследяване, който сте получили от доставчика, използван за връщането. Ако кодът за проследяване показва, че пратката ви не е доставена до нас, това означава, че все още е в процес на транспортиране до нас. Ако кодът за проследяване показва, че пратката ви е доставена до нас, ви молим да ни дадете няколко дни, за да я обработим, преди да се свържете с нас. В някои случаи кодът за проследяване показва пратката ви като доставена, когато е стигнала до местния пункт за получаване, но в действителност тя все още се транспортира до централния ни склад.

 

Не намерихте отговор на въпроса си? Кликнете тук, за да се свържете с отдела за поддръжка на клиентите!

Как/На какъв адрес да изпратя върнатата пратка?

Моля, вижте нашите условия за връщане www.motleydenim.bg/uslovia-za-vrsane-i-zamana/ за цялата информация относно връщането на пратки и регистрирайте връщането си тук www.motleydenim.bg/return/, където ще можете също да разпечатате етикета за връщане. Внимание! Не изпращайте пратката си на адреса, който сте намерили на нашия уебсайт или в интернет. Върнати пратки, изпратени по друг начин освен с етикет за върната доставка, разпечатан през нашия уебсайт, както е посочено, няма да стигнат до нас и ние няма да можем да ви съдействаме с върнатата пратка и следователно няма да можем да ви върнем сумата.

Как да направя размяна за по-малък/по-голям размер или за друга дреха?

Моля, вижте нашите условия за връщане www.motleydenim.bg/uslovia-za-vrsane-i-zamana/ и бележката за връщане, приложена към доставката ви, където е налична цялата информация, от която се нуждаете за връщане и замяна.

Защо не мога да регистрирам връщането си?

За да получите достъп до регистрацията за връщане, трябва да въведете номера на поръчката и имейла, написан точно както е бил при поставянето на поръчката. Най-честата причина, поради която някой не може да получи достъп до регистрацията за връщане, е, че имейлът е бил изписан погрешно при пускането на поръчката. Втората основна причина е, че номерът на поръчката не е въведен правилно. Номерът на поръчката се състои от две букви (кодът на вашата държава) и сериен номер без интервал или други знаци, разделящи буквите и цифрите. Моля, опитайте отново и се уверете, че сте въвели правилно номера на поръчката и имейла, а при необходимост от допълнителна помощ, се свържете с нас.

Не намерихте отговор на въпроса си? Кликнете тук, за да се свържете с отдела за поддръжка на клиентите!

Как мога да изпратя върнатата пратка, ако нямам принтер, за да разпечатам етикета за връщане?

Можете да върнете пратката си само, ако разпечатате сами етикета за връщане, както е посочено в нашия регистрационен формуляр за връщане. Не можем да ви изпратим етикет за обратна доставка по пощата.

Не включваме етикети за доставка за върнати поръчки, изпратени от нас, тъй като не е целесъобразно да се разпечатва етикет за върната доставка на всяка поръчка, когато само 2-3 от тях ще бъдат използвани, а по-голямата част ще бъдат изхвърлени. Вярваме, че е по-благоприятно за околната среда етикетите за върната доставка да се разпечатват само за поръчките, при които нещо ще бъде върнато.

Получих имейл с потвърждение, че върнатата ми пратка е обработена, но защо не ми е възстановена сумата?

Различните методи на плащане имат различно време за обработка на плащането. Повечето методи на плащане, които предлагаме, осъществяват връщане на сумите два пъти на седмица, включително времето за транзакция между банките, следователно е нормално да получите възстановените пари по банковата си сметка до 3-5 работни дни, след като сте получили имейла с потвърждение, че сме обработили върнатата пратка.

Внимание! Възстановяването на сумата, направено към VISA или MASTERCARD, понякога може да бъде показано като приспаднато от първоначалното плащане на датата на плащане, а не като депозит от по-късна дата, когато се обработи връщането на сумата.

Ако не сте получили имейл с потвърждение, че сме обработили върнатата ни пратка, моля, вижте раздела с въпроси относно връщанията.

Преди да се свържете с нас относно липсващо възстановяване на сумата, моля, уверете се, че проверили за сумата си по същата банкова сметка, която сте използвали, за да платите поръчката си.

Не намерихте отговор на въпроса си? Кликнете тук, за да се свържете с отдела за поддръжка на клиентите!

I have purchased with Klarna Faktura and want to return a product. What do I do with the invoice?

Once we have received, processed and approved your return, we will credit the returned products on the invoice. If you return your entire order, the entire invoice will be credited and any return shipping will be charged on the same invoice. After that, you will receive an updated invoice emailed to you directly from Klarna. If you paid the invoice to Klarna before we registered your return, you must contact Klarna to get a refund from Klarna.

Не намерихте отговор на въпроса си? Кликнете тук, за да се свържете с отдела за поддръжка на клиентите!

Защо съм таксуван за върната доставка?

Моля, вижте нашите условия за връщане за таксите за върната доставка.

Не съм получил/а известие, че пратката ми е пристигнала и мога да си я взема. Била ви е изпратена обратно. Можете ли да ми я изпратите отново?

Всички поръчки, които се връщат при нас, независимо от причината, ще се считат за върнати съгласно нашите условия за връщане www.motleydenim.bg/uslovia-za-vrsane-i-zamana/. Не можем да изпратим отново същата пратка, която вече ни е била върната. Ще Ви върнем сумата, като ще бъдете таксувани за върнатата доставка съгласно нашите условия за връщане. Ако желаете, можете да направите нова поръчка на същите артикули. Настоящите цени на продуктите важат за новата Ви поръчка съгласно нашите условия за покупка www.motleydenim.bg/uslovia-za-pokupka-i-dostavka/. За всички пратки, напускащи нашия склад, изпращаме код за проследяване по имейл. С този код за проследяване можете да видите кога пратката Ви ще е налична за получаване, в случай че не получите известие за пристигането ѝ.

 

Не успях да си взема пратката и вече е изпратена обратно към вас. Можете ли да ми я изпратите отново?

Всички поръчки, които се връщат при нас, независимо от причината, ще се считат за върнати съгласно нашите условия за връщане www.motleydenim.bg/uslovia-za-vrsane-i-zamana/. Не можем да изпратим отново същата пратка, която вече ни е била върната. Ще Ви върнем сумата, като ще бъдете таксувани за върнатата доставка съгласно нашите условия за връщане. Ако желаете, можете да направите нова поръчка на същите артикули. Настоящите цени на продуктите важат за новата Ви поръчка съгласно нашите условия за покупка www.motleydenim.bg/uslovia-za-pokupka-i-dostavka/. За всички пратки, напускащи нашия склад, изпращаме код за проследяване по имейл. С този код за проследяване можете да видите кога пратката Ви ще е налична за получаване, в случай че не получите известие за пристигането ѝ

Къде ми е поръчката?

Проверете дали е изтекъл срокът за доставка съгласно нашите условия за доставка. Моля, обърнете внимание, че броят на дните в периода за доставка се отнася до работни дни, а не буквални (така че събота, неделя и официалните празници не са включени във времето за доставка). Следователно доставката може да се изпълни късно вечерта в последния ден за доставка, а денят, в който получите имейл с потвърждение от нас, е ден 0 от времето за доставка. Времето за доставка започва да тече от момента, в който сме изпратили пратката, тоест, когато получите имейл, че сме изпратили пратката ви, а не от момента, в който сте направили поръчката.

В имейла с потвърждение на изпратената поръчка, който сте получили от нас, има проследяващ код, с който можете да проследите поръчката си. Използвайте този код за проследяване, за да проверите дали колетът е на път към вас или вече е пристигнал в офиса за доставка и по някаква причина известието за пристигане на вашата поръчка не е дошло.

Ако според нашите правила и условия времето за доставка не е изтекло напълно, ви молим преди да се свържете с нас, първо да изчакате този период да изтече и след това да проверите местоположението на вашата поръчка с кода за проследяване, който сте получили по имейл. Ако кодът за проследяване показва, че пратката ви е налична за получаване, можете да си я вземете. Ако проследяването покаже, че пратката ви е на път и доставката ще дойде малко по-късно от обещаното време за доставка, много съжаляваме – очевидно има някакво забавяне в процеса на доставката. Въпреки това не можем да направим нищо, с което да ускорим доставката на поръчката, така че ви молим да изчакате още 2-3 дена.

Ако времето за доставка е изтекло напълно и нямате проследяващ номер на поръчката или ако поръчката е „на път“ за неоправдано дълъг период от време, моля, свържете се с нас. Явно се е случило нещо необичайно и само в такъв случай е време да се свържете с доставчика на пратката.

От кой ден се изчислява времето за доставка?

Денят, в който опаковаме и изпратим пратката ви (денят, в който получите имейл, че сме направили това) е ден 0 в изчисляването на времето за доставка според международните стандарт, а първият работен ден след този ден е първият възможен ден на доставката. За поръчки, направени следобед, вечерта или през уикенда, следващият работен ден ще се счита за ден на изпращане = ден 0 в изчисляването на времето за доставка.

Пример:

Поръчка, направена от клиент в понеделник 16.00 ч. (след нашия краен срок за изпращане същия ден) = ден -1

Поръчката се опакова и изпраща във вторник = ден 0

Първи възможен ден за доставка – сряда = ден 1

Според това изчисление денят за доставка може да се определи въз основа на времето за доставка в нашите условия за доставка.

Току-що направих поръчка, от която се отказвам. Можете ли да я отмените?

Не, за съжаление не можем да анулираме или да правим промени в поръчката, след като е финализирана и платена в раздел „Плащане“. Всички поръчки отиват директно за опаковане в нашия склад. Ако желаете да се откажете от покупката си, моля, вижте нашите условия за връщане и как да ни изпратите артикулите обратно.

Току-що направих поръчка, но искам да сменя размера/продукта. Можете ли да направите това, преди да изпратите пратката?

Не, за съжаление не можем да анулираме или да правим промени в поръчката, след като е финализирана и платена в раздел „Плащане“. Всички поръчки отиват директно за опаковане в нашия склад. Ако желаете да се откажете от покупката си, моля, вижте нашите условия за връщане и как да ни изпратите артикулите обратно.

Току-що направих поръчка, но искам да сменя адреса за доставка. Можете ли да го направите?

Не, не можем да сменим адреса за доставка на вашата поръчка по две причини: 1. Заради риска от злоупотреба трябва да спазваме условията на нашите партньори по плащанията и да доставим пратката на посочения адрес. 2. Всички поръчки се изпращат незабавно в нашия склад за обработка, затова в раздел „Плащане“ въведете адреса, на който искате да бъде доставена пратката ви.

Направих две поръчки. Можете ли да ги съберете в една пратка и да ми върнете едната такса за доставка?

Не, за съжаление не можем да комбинираме две различни поръчки, които са финализирани през нашия раздел „Плащане“. Всички поръчки се обработват индивидуално по начина, по който са финализирани в раздел „Плащане“ и се изпращат директно към нашия склад за обработка.

Току-що направих поръчка, но не получих имейл с потвърждение. Получихте ли поръчката ми?

Най-вероятно сме получили поръчката ви и пратката ви ще бъде изпратена. Най-често клиентите не виждат имейла с потвърждение, защото търсят във входящата кутия погрешен имейл адрес. Знаем това, тъй като виждаме, че имейлът в поръчката е различен от имейла, който клиентът използва, за да се свърже с нас. Втората най-честа причина клиентите да не виждат имейла с потвърждение е, че той е изпратен в папка „Спам“ или е категоризиран като „промоция“ и въпреки, че сме го изпратили, не е попаднал във входящата кутия. Третата причина е, че клиентът е допуснал печатна грешка и е въвел неправилен имейл.

Моля, проверете горното и се свържете с нас, когато проверите всички възможни имейли, техните папки със спам и разделите за промоции.

 

Не намерихте отговор на въпроса си? Кликнете тук, за да се свържете с отдела за поддръжка на клиентите!

Рекламирате БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА на уебсайта си. Защо не получих поръчката си безплатно?

Действително рекламираме БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА в горната и долната част на нашия онлайн магазин. Там обаче няма достатъчно място да посочим пълните условия за БЕЗПЛАТНАТА ДОСТАВКА, поради което сме ги маркирали със звездичка (*), което се отнася до нашите условия за доставка и са посочени всички условия за БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА.

Получих неточен размер или грешен продукт. Какво да правя?

Много съжаляваме за тази грешка. Моля, свържете се с нас чрез формуляра по-долу и ние ще ви съдействаме възможно най-бързо.

Не намерихте отговор на въпроса си? Кликнете тук, за да се свържете с отдела за поддръжка на клиентите!

Искам да подам жалба за даден продукт, как да го направя?

Моля, прегледайте нашите условия за жалби и след като ги прочетете, се свържете с нас чрез формуляра, който се отваря като кликнете върху линка по-долу.

Направете няколко ясни снимки на дрехата и частта от дрехата, която е дефектна. Изпратете ни снимките чрез услуга за споделяне на файлове, например https://wetransfer.com/ (Обикновено клиентите не могат да обработват размерите на файловете на множество снимки с висока разделителна способност по имейл и поради тази причина е по-добре да използвате услуга за споделяне на файлове, откъдето ще можем да изтеглим снимките).

Информирайте ни какъв е номерът на поръчката, с която е закупена дефектната дреха, и ни уведомете коя дреха е дефектна. Не винаги е възможно да определим по снимките точно коя дреха от поръчката е дефектна.

Не намерихте отговор на въпроса си? Кликнете тук, за да се свържете с отдела за поддръжка на клиентите!

Колко време отнема доставката?

Можете да намерите информация за времето за доставка в раздела „Условия за доставка“. Motley Denim не може нито да съкрати, нито да удължи времето за доставка. Всички доставки се опаковат и изпращат, както е описано в условията за доставка.

Ако направя поръчка сега, можете ли да я изпратите днес и да я получа утре?

Можете да намерите информация за времето за доставка в раздела „Условия за доставка“. Motley Denim не може нито да съкрати, нито да удължи времето за доставка. Всички доставки се опаковат и изпращат, както е описано в условията за доставка.

Имате ли физически магазин, който мога да посетя? Мога ли да дойда в склада ви, за да изпробвам и да купя дрехи?

Не, нямаме физически магазини и не приемаме клиенти в нашия склад. Приемаме единствено поръчки, направени през този онлайн магазин.

Мога ли да направя фирмена/B2B-поръчка по имейл?

Не, не приемаме поръчки по имейл от какъвто и да е вид корпоративен бизнес, държава, община или организация. Приемаме единствено поръчки, направени през този онлайн магазин, като купувачът сам трябва да направи поръчката.

Предлагате ли плащане с наложен платеж, по банкова сметка или с друг метод на плащане, който не е включен в раздела „Плащане“?

Не, предлагаме единствено методите на плащане, налични в нашия раздел „Плащане“. Не можем да предложим на никого друг метод на плащане, различен от наличните в раздел „Плащане“.

Опитвам се да направя покупка с платежна карта, но не се получава. Има ли грешка в системата ви?

За съжаление картовите плащания в интернет са малко сложни. Има много автоматизирани проверки на сигурността, които се извършват по време на картови плащания, които вие като клиент не виждате. Това се случва от момента, в който натиснете бутона за покупка, и преди да стигнете до страницата на онлайн магазина, в която ви благодарят за поръчката.

Най-честите причини, поради които вашата банка отказва да ви позволи да извършите плащане с карта, са следните:

- Нямате достатъчно средства по сметката си за покупката, която се опитвате да направите, или ще надвишите кредитния си лимит.

- Не сте разрешили онлайн плащания да бъдат извършвани с картата ви.

- Имате дневен лимит за покупки и тегления, който ще бъде надвишен при покупката, която се опитвате да направите.

- Не сте регистрирани в MasterCard Secure Code или Verified by VISA, каквито трябва да бъдат всички карти, които пазаруват от нас.

- Извършили сте много онлайн плащания с карта за кратък период от време и банката счита това за неестествено поведение и според нея съществува риск картата да е била открадната.

- Геолокацията ви не съвпада с тази на картата. Например, банката може да разпознае, че сте в държава, различна от държавата, издала картата.

Най-малко вероятната причина, поради която покупката не може да бъде извършена в нашия магазин, е ние или нашият партньор по картови плащания да имаме бъг в системата. Нашите системи се наблюдават за откриване на грешки и се тестват многократно всеки ден по най-добрия възможен начин, а именно от всички наши клиенти, които успешно завършат покупките си.

Съветваме ви да опитате с друг метод на плащане, ако е наличен във вашата страна, или да пробвате отново след по-късно или на следващия ден и най-вероятно ще успеете, при условие че отстраните горепосочените пречки.

Мога ли да получа отстъпка, код за отстъпка или намаление, ако Ви изпратя имейл?

Не, цените на нашите продукти са налични в уеб магазина и всички оферти и промоции, които предлагаме в момента, могат да се видят в уеб магазина. Не предлагаме отстъпка за останалите продукти освен за онези, които в момента са в промоция, и не предлагаме отстъпка при „по-голяма поръчка“ на останалите продукти, освен на онези, при които цената на брой е намалена при поръчка на повече бройки.

Имам тениска/суичър с качулка/риза/дънки по мой размер, които съм купил от друго място. Какъв размер да си поръчам от вас?

Дрехата и размерите ѝ са посочени в ръководството за размери.

Има само един начин да закупите правилния размер и той е да погледнете ръководството за размери/таблицата с размери на продукта, да следвате инструкциите как да измерите дрехите, които имате у дома, и да сравните тези мерки с мерките на продукта, дадени в таблицата. Отделът за обслужване на клиенти на Motley Denim трудно може да определи по имейл какъв размер трябва да закупите.

Намерих продукт във вашия магазин, който е с различна скала размери от тази, с която съм свикнал. Обикновено купувам размер X от тази марка. Какъв размер да купя от вас?

Дрехата и размерите ѝ са посочени в ръководството за размери.

Има само един начин да закупите правилния размер и той е да погледнете ръководството за размери/таблицата с размери на продукта, да следвате инструкциите как да измерите дрехите, които имате у дома, и да сравните тези мерки с мерките на продукта, дадени в таблицата. Отделът за обслужване на клиенти на Motley Denim трудно може да определи по имейл какъв размер трябва да закупите.

Имам мярка за талия/гърди/тяло/височина/тегло. Размер X или Y да купя от вас?

Дрехата и размерите ѝ са посочени в ръководството за размери.

Има само един начин да закупите правилния размер и той е да погледнете ръководството за размери/таблицата с размери на продукта, да следвате инструкциите как да измерите дрехите, които имате у дома, и да сравните тези мерки с мерките на продукта, дадени в таблицата. Отделът за обслужване на клиенти на Motley Denim трудно може да определи по имейл какъв размер трябва да закупите.

Чудя се дали тази дреха е „голяма“ или „малка“ по размер?

Дрехата и размерите ѝ са посочени в ръководството за размери.

Има само един начин да закупите правилния размер и той е да погледнете ръководството за размери/таблицата с размери на продукта, да следвате инструкциите как да измерите дрехите, които имате у дома, и да сравните тези мерки с мерките на продукта, дадени в таблицата. Отделът за обслужване на клиенти на Motley Denim трудно може да определи по имейл какъв размер трябва да закупите.

Размерът, който е подходящ за мен, е изчерпан. Кога ще получите от моя размер отново?

Продуктите от типа „Целогодишно“ (отбелязан в информацията за продукта) се доставят редовно в повечето размери. Нямаме предварителна информация кога конкретен размер ще бъде отново на склад и не можем да резервираме размер, който в момента е изчерпан. При продукти с етикета „Целогодишно“ е възможно да се абонирате с имейл, за да получите известие, когато размерът е отново наличен. Размери на продукти от типа „Сезонен продукт“ не се доставят повторно.

Интересувам се от дрехата X и имам нужда от конкретна информация, като "големина на ханша", "дължина на ръкавите", "вътрешни джобове", "копчета"?

Предоставяме пет различни източника на информация за облеклата, които продаваме:

1. Продуктови снимки, където можете да видите визуално вида на дрехата.

2. Спецификация на продукта, където можете бързо да намерите информация като марка, материал и цвят.

3. Описание на продукта, където ще откриете по-подробно описание на дрехата. То не е налично за всички продукти, които продаваме, а най-вече за дрехи, за които е необходима повече информация, за да вземете решение за покупка.

4. Ръководство за размери, където можете да намерите няколко различни мерки за всички налични размери.

5. Селектор на размерите, където можете да откриете кои размери на конкретна дреха са налични за покупка.

Повечето клиенти откриват цялата информация, която им е необходима, в гореспоменатите източници. Моля, проверете дали и вие няма да откриете там информацията, която търсите. Ако имате въпрос относно конкретен продукт, за който не можете да намерите информация в горепосочените източници, моля, свържете се с нас, като кликнете върху линка по-долу.

Не намерихте отговор на въпроса си? Кликнете тук, за да се свържете с отдела за поддръжка на клиентите!

Дрехата, която закупих от вас, ще се свие ли по време на пране?

Този въпрос е труден и няма общ отговор, който да важи за ВСИЧКИ дрехи, които продаваме. Някои производители предупреждават на етикета за леко свиване, докато други – не. Това, което можем да кажем е, че 1. ВСИЧКИ дрехи, които продаваме, са били предварително изпрани на даден етап от производствения процес и 2. никога не сме имали оплаквания за свити дрехи.

Не мога да открия отговор на въпроса си. Как да се свържа с вас?

Най-бързият начин да получите отговор на въпроса си е да изберете съответната тема и въпрос в тези менюта. В повечето случаи ще получите отговора незабавно, без дори да се налага да чакате отговор от нашия екип за обслужване на клиенти. Ако не виждате въпроса си сред темите и въпросите в тези менюта, най-добре изберете въпроса, който е най-близък до вашия въпрос, и се свържете с нас чрез формуляра под този конкретен въпрос. В такъв случай ще можем да ви отговорим по-бързо, тъй като въпросът е правилно категоризиран в нашата система за обслужване на клиенти.

Моля, обърнете внимание, че не предлагаме обслужване на клиенти по телефона.

Въведете въпроса си възможно най-конкретно, включете възможно най-много информация, например номер на поръчка, код за проследяване и т.н.

 

 

 

Продуктът е добавен в количката ви

Отидете на ПлащанеПродължете пазаруването
Продукти