Клиентът има правото на рекламация на продукт до две (2) години след получаването на продукта. Това означава, че Motley Denim трябва да разгледа жалбата до две (2) години, след като клиентът е получил продукта. Това обаче не означава, че Motley Denim трябва да ремонтира или замени дефектния продукт. Правото на рекламация не е равнозначно с гаранция.

Подаването на жалба винаги започва с това, че клиентът показва на Motley Denim, че продуктът към момента на жалбата е дефектен.

Клиентът може да подаде рекламация за продукт, само като се свърже с Motley Denim по имейл и изпрати снимки на дефектния продукт. Ако дефектът не може да бъде документиран със снимка, клиентът трябва ясно да опише дефекта в писмена форма. Дефектните продукти, върнати на Motley Denim без предварителен контакт по имейл, ще бъдат третирани като връщани съгласно настоящата политика за връщане.

Ако това, което клиентът твърди, че е дефект, всъщност е характеристика на продукта, Motley Denim няма да разгледа жалбата за продукта. В такъв случай клиентът може да избере да задържи продукта или да го върне в съответствие с текущата политика за връщане.

Продукти с дефект при доставката:

При продукти, които са доставени дефектни и при които важи правото на отказ от покупката (прочетете нашите условия за връщане на поръчката: www.motleydenim.bg/uslovia-za-vrsane-i-zamana/), клиентът трябва да реши дали желае:

-Връщането на продукта за пълно възстановяване на сумата съгласно нашите условия за връщане.

- Замяна на продукта с друг артикул от същия или подобен продукт.

- Поправка на продукта, ако това може да бъде направено на разумна за Motley Denim цена.

Рекламация на продукта до 6 месеца след доставката.

При рекламации на продукти в рамките на 6 месеца след доставката Motley Denim трябва да се увери, че продуктът не е дефектен поради нормално износване при употреба, неправилно боравене или пране на продукта или е станал дефектен след доставката по някакъв друг начин и че проблемът не е бил налице по време на доставката на продукта. Ако Motley Denim не може да го докаже, тогава Motley Denim трябва:

- първо, да поправи продукта в разумен срок, ако това може да бъде направено на разумна за Motley Denim цена.

- второ, да замени дефектния продукт с друг артикул от същия или подобен продукт.

- трето, ако клиентът желае да задържи дефектния продукт, да му бъде предложена разумна компенсация.

- четвърто, да възстанови цялата сума, след като клиентът е върнал дефектния продукт.

Рекламация на продукт по-късно от 6 месеца след доставката.

При рекламации на продукти по-късно от 6 месеца след доставката клиентът трябва да докаже на Motley Denim, че дефектът е бил налице още при получаването на продукта. Ако клиентът успее да докаже това, Motley Denim се задължава да разгледа жалбата, както е описано по-горе. Ако клиентът не може да докаже, че дефектът е съществувал по време на доставката, Motley Denim не носи отговорност за ремонта, замяната, компенсацията или връщането на продукта.

 

EU Online Dispute Resolution

Продуктът е добавен в количката ви

Отидете на ПлащанеПродължете пазаруването
Продукти